مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 آذر 1398 ساعت 13:152019-12-19سياسي

همبستگی و تکیه بر توان داخلی بهترین راه مقابله با تحریم ها است


نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس، فشارهای اقتصادی و تحریم ها را ظالمانه و غیرانسانی توصیف کرد و گفت: همبستگی و تکیه بر توان داخلی بهترین راه برای مقابله با تحریم ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد همتی بعدازظهر پنج شنبه در مراسم گرامیداشت هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری در سمنان ضمن اشاره به تحریم هایی که برای تحت فشار قرار دادن ملت و حاکمیت ایران در حال اجرا هستند، بیان کرد: این تحریم ها در طول تاریخ ایران و جهان بی سابقه بوده است.

وی بابیان اینکه این تحریم ها بسیار ظالمانه و درعین حال هوشمندانه است، افزود: در این تحریم ها از سوی دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی از تمام ابزارها و فنّاوری ها برای بستن راه تبادلات اقتصادی کشور استفاده شده است.

عضو خانه ملت ضمن بیان اینکه تحریم ها در تمام زمینه ها به ویژه نفت، محصولات نفتی، فولاد و حتی فلزات، تبادلات بانکی و … وجود دارد، بیان کرد: تحریم دارو و تجهیزات پزشکی نشان می دهد که دشمنان از تمام توان خود برای ایجاد مشکل حتی درزمینهٔ بهداشت و درمان نیز استفاده می کنند.

همتی ضمن بیان اینکه برنامه دشمنان برای تحریم ها، فلج شدن اقتصاد ایران طی سه الی چهار ماه است، گفت: آنچه باعث شده تا ملت ایران اسلامی استوارانه ایستادگی کند، وجود فضای همبستگی، وحدت و همدلی در کشور و استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همبستگی و تکیه بر توان داخلی بهترین راه مقابله با تحریم ها است

همبستگی و تکیه بر توان داخلی بهترین راه مقابله با تحریم ها است