مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 آذر 1398 ساعت 11:152019-12-19اقتصادي

اجمالی/ آفت صنایع ما عدم رقابت محوری است


مدیر کل دفتر ترانزیت و حمل و نقل جاده ای سازمان راهداری و حمل و نقل کشور گفت: آفتی که ما با آن مواجه هستیم این است که صنایع ما هنوز رقابت محور نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، منوچهر سلمان زاده ظهر امروز در اولین همایش ملی ترانزیت و حمل و نقل بین المللی در مسیر توسعه اقتصادی اظهار کرد: در راستای توسعه و تاثیر ترانزیت بر اقتصاد ایران و جهان باید دید ترانزیت در رشد اقتصادی و توسعه اقتصادی تاثیر دارد یا نه؟ مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل جاده ای سازمان راهداری و حمل و نقل کشور با تاکید بر اینکه تولید، ایجاد ارزش افزوده و ارزش افزوده ایجاد ثروت می کند، متذکر شد: اگر بتوان ثروت را توزیع کرد توسعه اقتصادی شکل می گیرد در غیر اینصورت موفقیتی حاصل نمی شود.

وی با اشاره به انقلاب صنعتی و چگونگی شکل گیری آن، بیان کرد: طی چهار نسل انقلاب صنعتی، ترانزیت حمل و نقل در حال رشد و توسعه است.

محوریت حمل و نقل در تمام این بخش ها به عنوان شاخه اثرگذار مشاهده می شود.

سلمان زاده با انتقاد از نبود رقابت صحیح در صنایع افزود: آفتی که ما با آن مواجه هستیم این است که صنایع ما هنوز رقابت محور نیستند.

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل جاده ای سازمان راهداری و حمل و نقل کشور، با اشاره به شکل گیری نسل چهار در انقلاب صنعتی، اضافه کرد: از انقلاب صنعتی اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی/ آفت صنایع ما عدم رقابت محوری است

اجمالی/ آفت صنایع ما عدم رقابت محوری است