مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 آذر 1398 ساعت 10:152019-12-19فرهنگي

اجرای قصه گوی لبنانی و تجربه های منحصر به فرد اصغر همت


دومین روز از بیست ودومین جشنواره قصه گویی با اجرای شرکت کنندگان بخش بین الملل با جشن تولد اصغر همت و طرح تجربه های سال ها بازیگری او و قصه گویی ویژه بهرام شاه محمدلو برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کارناوال عروسکی جشنواره نیز با شرکت عروسک های غول پیکر و اجرای موسیقی زنده از سوی هنرمندان از مقابل مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری بخش دیگری از این برنامه ها بود.

پیش از شروع اجرای قصه گویان، عده ای از دانش آموزان دبستانی که با عوامل مدرسه شان زودتر به کانون رسیده بودند، دقایقی در محوطه داخلی کانون گردهم آمدند و با مربیان کانون به بازی های نشسته سرگرم شدند.

اجرای قصه گویان بخش بین الملل با حضور داوران این بخش از جمله، مرتضی سرهنگی، گیتی خامنه و اشکان خطیبی، داوران نوجوان و علی خانجانی مشاور مدیریت جشنواره آغاز شد.

اجرای ساره قصیر، قصه گوی لبنانی صبح چهارشنبه با قصه جوجه و استقبال گرم مخاطبان کودک و نوجوان همراه شد.

او به همراه مترجم روی صحنه آمد، اما تسلط خیلی از کودکان حاضر در سالن بر زبان انگلیسی و تعامل شان با راوی، حیرت قصه گوی لبنانی را در پی داشت.

یک نشست آموزشی و جشن تولدی در حاشیه هم زمان با اجرای قصه گویان، نشست های آموزشی در دو نوبت صبح و عصر در سطح ملی انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای قصه گوی لبنانی و تجربه های منحصر به فرد اصغر همت

اجرای قصه گوی لبنانی و تجربه های منحصر به فرد اصغر همت