مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 آذر 1398 ساعت 09:502019-12-19فرهنگي

منتظر جلد دوم «پری دخت» نباشید


نویسنده کتاب «پری دخت» با بیان اینکه کتابش جلد دومی ندارد، از نوشتن کتابی دیگر درباره خاطرات یک دهه شصتی خبر داد.

- ایسنا/اصفهان نویسنده کتاب پری دخت با بیان اینکه کتابش جلد دومی ندارد، از نوشتن کتابی دیگر درباره خاطرات یک دهه شصتی خبر داد.

هواداران حامد عسگری، عادت داشتند نام او را پای ابیات و اشعار ببینند اما طی یک سال گذشته، انتشار نخستین اثر نثر او به اسم پری دخت ، نامش را به عنوان نویسنده نیز بر سر زبان ها انداخته و این کتاب را به چاپ بیست و دوم رسانده است.

خالق آثاری چون سرمه ای و پریشب ، در پری دخت راوی نامه نگاری های دو شخصیت خیالی به نام سیدمحمود و پری دخت در عصر قاجار شده تا رسم عاشقی آن ها را در روزگار فراق ترسیم کند.

عسگری که به تازگی، برای شرکت در برنامه پری دخت خوانی مهمان مرکز آفرینش های ادبی قلمستان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان شده بود، در گفت وگو با ایسنا درباره شیوه نوشتن کتاب پری دخت اظهار کرد: از گری کاسپاروف، قهرمان روسی شطرنج جهان می پرسند تابه حال باخته ای؟ می گوید یک بار؛ شبی سرد و برفی داشتم از مسکو به شهری دیگر می رفتم که ماشینم در جاده خراب شد.

چراغ روشن کلبه ای در دور دست را دیدم و هر طور بود خودم را به آن رساندم و پیرمرد ساکن آن به من پناه داد و بعد از صرف غذا، چشمم به یک دست شطرنج افتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتظر جلد دوم «پری دخت» نباشید

منتظر جلد دوم «پری دخت» نباشید