مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 آذر 1398 ساعت 09:322019-12-19پزشكي

دانشگاه های علوم پزشکی ازنظر امکانات دانشجویی شرایط مطلوبی ندارند


معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت گفت: دانشگاه های علوم پزشکی از نظر امکانات و زیرساخت های دانشجویی شرایط مطلوبی ندارند و بیشتر منابع صرف بخش سلامت و درمان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، نمایندگان نهادهای دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی البرز در حاشیه دیدار یک روزه مسؤولان فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از دانشگاه علوم پزشکی البرز، با معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت دیدار کرده و به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

دکتر سیما سادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت پس از استماع نظرات و مشکلات دانشجویان گفت: بسیار مایه خرسندی و امیدواری است از این که روحیه مطالبه گری و پرسشگری در میان شما دانشجویان زنده است و فارغ از هرگونه نگاه سیاسی نیازهای واقعی دانشجویان را مطرح می کنید.

بدون شک نگاه های پرسشگری که شما نسبت به مسائل صنفی، رفاهی و فرهنگی دانشگاه دارید، سبب رشد و تقویت بلوغ فکری شما خواهد شد.

وی افزود: اینکه فرد فرد شما فعالان نهادهای دانشجویی، نسبت به مسائل دانشگاه بی تفاوت نیستید و تلاش دارید خیلی از مطالبات، خواسته ها و نیازهای دانشجویان را در حوزه های مختلف صنفی و رفاهی رفع کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه های علوم پزشکی ازنظر امکانات دانشجویی شرایط مطلوبی ندارند

دانشگاه های علوم پزشکی ازنظر امکانات دانشجویی شرایط مطلوبی ندارند