مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 آذر 1398 ساعت 06:552019-12-19ورزشي

شش دروازه بان شانس حضور در لیست نهایی را دارند


مربی تیم فوتبال امید ایران ضمن اشاره به شانس شش دروازه بان برای حضور در المپیک گفت: معیار ما برای انتخاب بازیکنان نهایی انضباط آنها به همراه توانایی فنی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد حبیبی در خصوص آخرین شرایط دروازه بان های تیم ملی امید گفت: در فهرست نهایی که به AFC اعلام شده مجموعا 6 دروازه بان را معرفی کردیم که همه آنها یکی از دروازه بان های اول یا دوم تیم های باشگاهی خودشان در لیگ برتر هستند و حداقل در لیست 18 نفره حضور دارند.

معراج اسماعیلی دروازه بان اول ذوب آهن است، حبیب فرعباسی در نفت مسجد سلیمان بازی های زیادی انجام داده و در بعضی از بازی ها هم دروازه بان دوم است، مهدی نوراللهی در سایپا دروازه بان دوم است، کی خسروی همین شرایط را در سپاهان دارد ، پورحمیدی در استقلال دروازه بان دوم است و نیما میرزازاد هم در نساجی چند بازی فرصت ورود به زمین را داشته و در بعضی بازی ها روی نیمکت حضور دارد.

مجموعا ما نام این 6 دروازه بان را ثبت کرده ایم با این وجود شناخت کافی از همه آنها داریم و در اردوی آخر 3 دروازه بان با ما راهی قطر خواهند شد.

حبیبی در این خصوص که انتخاب این سه دروازه بان به معنی حضور قطعی آنها در تایلند نخواهد بود گفت:معیار ما شایستگی فنی همچنین انضباط و رفتار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شش دروازه بان شانس حضور در لیست نهایی را دارند

شش دروازه بان شانس حضور در لیست نهایی را دارند