مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 آذر 1398 ساعت 06:002019-12-19سياسي

برگزاری سومین دوره توانمندسازی مدارس شهرستان دنا


سومین دوره توانمندسازی(طرح اعتلاء) با موضوع مواد مخدر و آسیب های اجتماعی در مدارس شهرستان دنا با حضور 10 مدرسه هدف برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، سومین دوره توانمندسازی (طرح اعتلاء) در مدارس شهرستان دنا با موضوع آسیب های اجتماعی، مواد مخدر،گام دوم انقلاب و فضای مجازی باحضور 10 مدرسه هدف برگزار شد که هر مدرسه شامل 5 عضو مدیر مدرسه، معاون پرورشی، معلم تراز انقلاب اسلامی، نماینده انجمن اولیاء و مربیان و نماینده سازمان دانش آموزی در این جلسه شرکت داشتند.

سرهنگ عطایی مراحل اجرایی این طرح  در مدارس را  این گونه عنوان کرد: در گام مقدماتی ابتدا مدارس هدف را که 17 هزار مدارس هستند شناسایی و نسبت به تهیه شناسنامه آنها اقدام کردیم و بعد ساماندهی وتقویت شورای کانون ها و استانها و توجیه وآماده سازی شورای استان وکانون ها  را انجام خواهیم داد که مراحل بعدی شامل 5گام اساسی خواهد بود.

  وی گفت: گام اول شناسایی معلمان تراز، شناسایی نماینده مناسب انجمن اولیاء ومربیان و تعیین سرتیم است.

گام دوم سازماندهی تیم مدرسه، تشکیل تیم های مدارس در سطح پایگاه کانون و استان،سازماندهی یگان مجازی سایبری معلم آینده ساز و ایجاد شبکه بررسی و تحلیل در مدارس، گام سوم توجیه و آماده سازی معلم های تراز شناسایی شده و گام چهارم برگزاری اردوها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سومین دوره توانمندسازی مدارس شهرستان دنا

برگزاری سومین دوره توانمندسازی مدارس شهرستان دنا