مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 آذر 1398 ساعت 03:302019-12-19سياسي

بزرگداشت آیت الله حائری شیرازی در شیراز


مراسم گرامیداشت دومین سالگرد آیت الله محمدصادق حائری شیرازی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد.

- مرکز فارس، مراسم گرامیداشت دومین سالگرد آیت الله محمدصادق حائری شیرازی باحضور آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه درفارس وامام جمعه شیراز آیت الله دستغیب تولیت آستان مقدس احمدی محمدی، اقشار مختلف مردم ، جمعی از مسئولان و روحانیون در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان دراین مراسم آزادمردی را یکی از ویژگی های بارز آیت الله حائری شیرازی دانست وافزود :این عالم متفکر از تعلقات باطل و تفکرات غلط به دور بود و تبلیغ دین آن هم به صورت جهادی را در اولویت کاری خود داشت.

وی گفت: عدم وابستگی آیت الله حائری شیرازی به جریانات سیاسی از دیگر ویژگی های وی بود که این موضوع را هم از خلوص خود داشت.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان همچنین در ادامه به اهل حکمت بودن آیت الله حائری شیرازی به عنوان یک امتیاز بارز شخصیتی این عارف مجاهد اشاره کرد و افزود: همین حکمت وی باعث شده بود که جذاب ترین سخنرانی ها و تالیفات را داشته باشد.

وی از طرح فلاحت در فراغت آیت الله حائری شیرازی به عنوان یکی از طرح های نمونه و الگوی اقتصادمقاومتی نام برد وافزود:این اقدام وی نمونه ای از حکمت های عملی بود که امروزه جامعه به آن نیاز دارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت آیت الله حائری شیرازی در شیراز

بزرگداشت آیت الله حائری شیرازی در شیراز