مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 19:552019-12-18اقتصادي

انتقاد از آبگرفتگی شهرک صنعتی شماره 3 اهواز


شهرک صنعتی شماره سه اهواز از جمله نقاطی است که دچار آبگرفتگی بوده و انتقاد صنعتگران و فعالان اقتصادی از شرکت شهرک های صنعتی را برانگیخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، با وجود گذشت سه روز از بارندگی اخیر در اهواز همچنان مناطق متعددی در اهواز و کوت عبدالله و از جمله واحدهای صنعتی دچار آبگرفتگی است.

شهرک صنعتی شماره سه از جمله نقاطی است که قسمت هایی از آن دچار آبگرفتگی است و انتقاد صنعتگران و فعالان اقتصادی را برانگیخته است.

ایمان علیرضایی مدیر عامل شهرک صنعتی شماره سه اهواز، در این رابطه اظهار کرد: برای تخلیه آب جمع شده در برخی معابر شهرک صنعتی اهواز هیچگونه همکاری از سوی استانداری خوزستان و شرکت شهرک های صنعتی خوزستان انجام نشده است.

وی با بیان اینکه سرمایه واحدهای صنعتی این استان بی ارزش نیست، گفت: منطقه ای که در آن مستقر هستیم مصداق مناطق محروم کشور هست و برای تمام اقدامات عمرانی و رفع موانع در آخر صف هستیم؛ چرا هیچ کس بعد از سه روز از آبگرفتگی، پاسخگوی ما نیست.

وی با بیان اینکه راه های دسترسی به شهرک دچار آبگرفتگی است، بیان کرد: بعد از ریل راه آهن که ناشی از طراحی اشتباه است و طی 6 سال مدیریت فعلی شرکت شهرک ها استان به ایشان گفته شده و شاهد اتفاقات مشابه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از آبگرفتگی شهرک صنعتی شماره 3 اهواز

انتقاد از آبگرفتگی شهرک صنعتی شماره 3 اهواز