مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 14:302019-12-18سياسي

دیدار معاون مشاور امنیت ملی هند با شمخانی


راجیندر کانا معاون مشاور امنیت ملی هند در حاشیه نشست گفتگوی امنیت منطقه ای با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، در این دیدار دریابان شمخانی با اشاره به ضرورت استقرار ثبات و امنیت پایدار به عنوان ضروری ترین نیاز ملت های منطقه که تضمین کننده آرامش و رفاه آنان است؛ بر غلبه دیپلماسی بر درگیری میان کشور های منطقه تاکید کرد.

وی با اشاره به روابط خوب تهران و دهلی و زمینه های گسترده ای که در حوزه های مختلف اقتصادی برای توسعه مناسبات وجود دارد، گفت: با به فعلیت رساندن ظرفیت های فراوان همکاری میان دو کشور می توان الگوی مناسبی از تعامل منطقه ای را به منصه ظهور رساند.

دریابان شمخانی با اشاره به عوامل ناامنی در منطقه که ریشه در سیاست های استعماری کشور های زورگو و سلطه گر دارد و یاد آوری نقش تاریخی و برجسته مهاتما گاندی در مبارزه با جریان شوم استعمار و استثمار ملت ها افزود: امروز مبارزه با زیاده خواهی نظام سلطه و در راس آن آمریکا ادامه راه عزتمندی است که رهبران آزاده ی جهان نظیر گاندی برای استقلال و آزادی ملت ها نشان دادند.

معاون مشاور امنیت ملی هندوستان نیز که در صدر هیئتی امنیتی برای شرکت در دومین نشست گفت و گوی امنیت منطقه ای به ایران آمده است؛ در این ملاقات با تاکید بر ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار معاون مشاور امنیت ملی هند با شمخانی

دیدار معاون مشاور امنیت ملی هند با شمخانی