مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 12:352019-12-18سياسي

اعتراض 17 عضو مجلس نمایندگان آمریکا به جنگ اقتصادی آمریکا علیه شهروندان ایرانی


تعدادی از نمایندگان کنگره آمریکا در نامه ای به وزیر خزانه داری دولت این کشور با برشمردن تاثیر بد تحریم های آمریکا بر مردم ایران به ویژه بیماران، - تعدادی از نمایندگان کنگره آمریکا در نامه ای به وزیر خزانه داری دولت این کشور با برشمردن تاثیر بد تحریم های آمریکا بر مردم ایران به ویژه بیماران، خواستار تجدید نظر کلی دولت این کشور در تحریم های ایران برای برخورداری مردم از حقوق شان شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 17 تن از اعضای مجلس نمایندگان کنگره آمریکا در نامه ای به استیون منوچین، وزیر خزانه داری این کشور درباره تحریم های آمریکا علیه ایران که در تاریخ دوازدهم دسامبر نوشته شده است، مطرح کردند: ما با نوشتن این نامه نگرانی شدیدمان درباره تحریم هایی که بر دولت ایران اعمال شده را ابراز می کنیم که این تحریم ها موجب کمبود دارو به خصوص برای سرطان کودکان و دیگر بیماری های مزمن، پیشرفته یا نادر شده اند.

کارزار فشار حداکثری دولت[آمریکا] که فلج کردن حکومت ایران از طریق تحریم های اقتصادی را هدف قرار داده بود، تاثیرهایی جمعی و تنبیهی برای شهروندان عادی ایران دارد.

در ادامه این نامه با اشاره به این که در ادعای دولت آمریکا مبنی بر مستثنی بودن تجهیزات بشردوستانه مانند دارو از تحریم ها و گزارش های مربوطه تناقض وجود دارد و قرار دادن بانک مرکزی ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض 17 عضو مجلس نمایندگان آمریکا به جنگ اقتصادی آمریکا علیه شهروندان ایرانی

اعتراض 17 عضو مجلس نمایندگان آمریکا به جنگ اقتصادی آمریکا علیه شهروندان ایرانی