مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 11:452019-12-18فرهنگي

«رهایی از شائولین» در تماشاخانه دیوار چهارم اتفاق می افتد


متین اوجانی نمایش «رهایی از شائولین» را با نگاهی به نمایشنامه «خرس» از یکم تا پایان دی در تماشاخانه دیوار چهارم به صحنه می برد.

- متین اوجانی نمایش رهایی از شائولین را با نگاهی به نمایشنامه خرس از یکم تا پایان دی در تماشاخانه دیوار چهارم به صحنه می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی تماشاخانه دیوار چهارم ، متین اوجانی که در کارنامه هنری خود کارگردانی آثار نمایشی و تلویزیونی همچون یه اتفاق ساده ، عاریه ، چمدانهای خالی ، ملکه های فرانسه ، رام کردن زن سرکش و .

را دارد این بار به سراغ پرداختی نو از نمایشنامه خرس نوشته آنتون چخوف رفته است.

اوجانی در رابطه داستان این اثر عنوان کرد: در افسانه ها چنین آمده است که سلطان کئوک و همسرش شمشیری جادویی را از استاد کوندور به عنوان هدیه پذیرفتند و آن را ذوب کردن و در قالبهای جدید ریختند یکی را اژدها کش و دیگری را ستاره گیر نام نهادند؛ هر که مالک هر دو شود بر جهان هنرهای رزمی فرمان می راند؛ البته همگان هر دو شمشیر را با هم می خواستند و اینگونه شد که نبردهایی میان فرقه های مختلف شکل گرفت و .

.

وی همچنین در مورد روند اجرایی و ویژگی رهایی از شائولین افزود: این نمایشنامه نیم نگاهی به اثر زیبای انتوان چخوف به نام خرس دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رهایی از شائولین» در تماشاخانه دیوار چهارم اتفاق می افتد

«رهایی از شائولین» در تماشاخانه دیوار چهارم اتفاق می افتد