مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 11:362019-12-18سياسي

میزگرد واکاوی علل افزایش خشونت و راهکارهای مقابله با آن در اصفهان


میزگرد تخصصی واکاوی علل افزایش خشونت در اصفهان و راهکارهای مقابله با آن، هم زمان با روز جهانی عاری از خشونت و افراطی گری، به میزبانی خبرگزاری ایسنا منطقه اصفهان برگزار شد.

- به مناسبت روز جهانی عاری از خشونت و افراطی گری برگزار شد؛ میزگرد واکاوی علل افزایش خشونت و راهکارهای مقابله با آن در اصفهان ایسنا/اصفهان میزگرد تخصصی واکاوی علل افزایش خشونت در اصفهان و راهکارهای مقابله با آن، هم زمان با روز جهانی عاری از خشونت و افراطی گری، به میزبانی خبرگزاری ایسنا منطقه اصفهان برگزار شد.

در این میزگرد تخصصی، کارشناسان و صاحب نظران، ضمن بیان تعاریف علمی از خشونت و مصادیق آن در جامعه، به بررسی ریشه ها، محرک ها و عواملی که باعث بروز خشونت شده و مصادیق آن در جامعه پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارشناسان در این میزگرد، از دو بعد فردی و اجتماعی به مسئله خشونت و بروز آن در رفتارهای شهروندان اشاره کردند.

مشکلات و ناکامی های اجتماعی، سرخوردگی، فقر، تبعیض و اختلاف طبقانی از یک سو و نبود آموزش ها و مهارت های لازم در افراد برای کنترل خشم خود، بالا بردن آستانه تحمل، جلوگیری از تبدیل خشم به پرخاشگری و حتی عدم بیان و اظهار نارضایتی ها و تجمع احساس ناخوشایند در افراد از سوی دیگر زمینه ساز بروز این معضل اجتماعی عنوان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزگرد واکاوی علل افزایش خشونت و راهکارهای مقابله با آن در اصفهان

میزگرد واکاوی علل افزایش خشونت و راهکارهای مقابله با آن در اصفهان