مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 08:562019-12-18سياسي

خانه سال های حصر مصدق هنوز در انتظار موزه شدن


نظرآباد می تواند به قطب گردشگری استان تبدیل شود.

- ایسنا/البرز  مدیرکل میراث فرهنگی البرز گفت: نظرآباد می تواند به قطب گردشگری استان تبدیل شود.

حجت الاسلام فخرالدین صابری در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی شناخت ظرفیت های گردشگری و بوم گردی شهرستان نظرآباد با اشاره به اینکه به دنبال راه اندازی سه موزه در شهرستان نظرآباد هستیم، اظهار کرد: سایت موزه ازبکی ، موزه مردم شناسی مهدی آباد و خانه موزه دکتر مصدق سه موزه ای هستند که در این شهرستان راه اندازی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه نظرآباد می تواند به عنوان قطب گردشگری البرز شناخته شود، ادامه داد: باید از ظرفیت های گردشگری این شهرستان برای درآمدزایی و بهبود وضعیت اقتصادی ساکنین این شهرستان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه با راه اندازی این موزه ها شاهد ایجاد اشتغال پایدار در این شهرستان خواهیم بود، گفت: در شرایط فعلی ایجاد اشتغال پایدار اولویت برنامه های مسئولین دستگاه های مختلف است و میراث فرهنگی نیز با این اقدام در مسیر ایجاد درآمد پایدار برای متقاضیان کار گام بر می دارد.

این مسئول افزود: روستاهای هدف گردشگری نظرآباد و دیگر جاذبه های این شهرستان مثل محوطه باستانی ازبکی، تالاب صالحیه، کوه های رنگی نجم آباد و یا خانه دکتر مصدق ظرفیت هایی ارزشمند برای این شهرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه سال های حصر مصدق هنوز در انتظار موزه شدن

خانه سال های حصر مصدق هنوز در انتظار موزه شدن