مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 08:502019-12-18سياسي

عدم توجه اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به وحدت حوزه و دانشگاه


مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاه شهید بهشتی گفت: اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی هیچ کدام وحدت حوزه و دانشگاه را، کار اصلی خود ندیده اند و این باعث شده این جریان آسیب ببیند.

- علی صدیقی پاشاکی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ضرورت وحدت حوزه و دانشگاه گفت: برخی به اشتباه فکر می کنند وحدت حوزه و دانشگاه این است که حوزه و دانشگاه را باهم قاطی کنیم مثلا مبانی دینی حوزه را وارد دانشگاه کنیم و یا بالعکس از دانشگاه یک سری مطالب به حوزه منتقل کنیم، متاسفانه این کج فکری ها رخ داده و خیلی هم به حوزه و دانشگاه آسیب زده است.

وحدت حوزه و دانشگاه محقق نشده است صدیقی پاشاکی ادامه داد: لذا هر کدام باید در حیطه تخصصی خود فعالیت کنند، منتهی باید هدف مشترک و واحدی داشته باشند تا این موضوع به نتیجه برسد.

تا الان هم به نظرم این وحدت محقق نشده است علی رغم اینکه سال هاست وحدت حوزه و دانشگاه را شعار می دهیم هنوز هم این موضوع از سوی دانشگاه و حوزه جدی گرفته نشده است.

اقدامات در راستای وحدت حوزه و دانشگاه اشتباه بوده است وی تاکید کرد: اقداماتی هم که در این زمینه صورت گرفته اقدامات اشتباهی بوده یعنی ما یک مسیر را اشتباه رفته ایم، اول باید تبیین و درک درستی از مساله داشته باشیم اگر ما نتوانیم وحدت حوزه و دانشگاه را درست تبیین کنیم و رویکرد درستی اتخاذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم توجه اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به وحدت حوزه و دانشگاه

عدم توجه اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به وحدت حوزه و دانشگاه