مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 08:202019-12-18ورزشي

خواهران دو قلوی تنگستانی نوابغ پینگ پنگ آسیا


منا و مبینا صبحانی خواه خواهران دوقلوی پینگ پنگ باز تنگستانی هستند که افتخارات متعددی را در سطح کشور و آسیا کسب کرده اند.

این دو تا کنون و در سن 14 سالگی افتخارات متعددی را کسب کرده اند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان تنگستان، منا و مبینا صبحانی خواه خواهران دوقلوی پینگ پنگ باز تنگستانی هستند که افتخارات متعددی را در سطح کشور و آسیا کسب کرده اند.

این دو تا کنون و در سن 14 سالگی افتخارات متعددی را کسب کرده اند و توانسته اند با تمرین، تلاش و کوشش ضمن موفقیت در تحصیل پله های ترقی در ورزش را یکی پس از دیگری طی کرده و امروز با افتخار این دوقلوی ورزشکار جز هشت نفر برتر کشور در رده سنی خود هستند.

مبینا صبحانی خواه در حال حاضر رنک دو نوجوانان ایران هست و مقام های که توانسته کسب کند نایب قهرمانی مسابقات هوپس (استعداد یابی ستارگان برتر رده سنه 10 تا 12 سال) آسیای میانه و نایب قهرمانی تور نوجوانان ایرانی در اراک و نیز نایب قهرمانی نونهالان ایران در شهر اردبیل بوده است.

وی همچنین مقام سوم انفرادی مسابقات مدارس در رامسر و نیز مقام اول تیمی المپیاد استعدادهای برتر در البرز را کسب کرده است که البته این موارد ذکر شده گزیده ای از مهمترین موفقیت های مبینا صبحانی خواه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواهران دو قلوی تنگستانی نوابغ پینگ پنگ آسیا

خواهران دو قلوی تنگستانی نوابغ پینگ پنگ آسیا