مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 07:562019-12-18سياسي

غافلگیری بشر درحوزه فرهنگ/تفکر لیبرال دموکراسی غرب بدترین آفت است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه جامعه بشری در بخش فرهنگ غافل گیر شده است، گفت: تفکر مریض ضد انسانی لیبرال دموکراسی بدترین آفت بشر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید علیرضا عبادی صبح چهارشنبه در دیدار با مدیرعامل بنیاد ملی خانواده کشور اظهار داشت: بنابر پیش گویی روایات و شواهد تاریخی در حال حاضر در مقطع زمانی ویژه قرار داریم.

وی با بیان که شرایطی که این زمان را تغییر داده دلیل های گوناگونی دارد، بیان کرد: یکی از این عوامل کارخانه ها و صنعتی شدن بود که بجای کار انسان را بیکار کرد و شهرنشینی و کارهای کاذب بر فرهنگ مردم اثر سوء گذاشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه موجی از تخریب فرهنگی از همین ابزار استفاده کرد و جامعه بشری غافل گیر شد، افزود: در این بین مسائل نرم افزاری، فضای مجازی و غیر مجازی و آمیخته شدن فرهنگ های مختلف جهانی مزید بر علت شد.

عبادی با بیان اینکه در گذشته های دور که مردم خود حافظ فرهنگ خود بودند شرایط طبیعی بود اما در شرایط حاضر بشر غافل گیر شده است، عنوان داشت: مزید بر همه اینها کارگردانی استکبار بین المللی بود که بدترین آفت برای نوع بشر است.

وی اضافه کرد: در هر چیزی آفت وجود دارد اما اگر همه آفات مادی و معنوی را با هم جمع کنیم بازهم به اندازه تفکر مریض ضد انسانی لی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غافلگیری بشر درحوزه فرهنگ/تفکر لیبرال دموکراسی غرب بدترین آفت است

غافلگیری بشر درحوزه فرهنگ/تفکر لیبرال دموکراسی غرب بدترین آفت است