مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 07:402019-12-18دانش

تاسیس پردیس دانشگاه خواجه نصیر در منطقه ویژه اقتصادی پیام


تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با منطقه ویژه اقتصادی پیام به منظور ارائه آموزش های حرفه ای با هدف تاسیس پردیس در منطقه ویژه اقتصادی پیام منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزارش صدا و سیما، مرکز البرز؛ تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی و منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با حضور نادر ثناگومطلق مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام و دکتر فرهاد یزدان دوست ریاست دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی امضاء و تبادل شد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: این تفاهمنامه با هدف حضور فعال دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در منطقه ویژه اقتصادی و تاسیس پردیس به منظور ارائه آموزش های حرفه ای و تخصصی منعقدشده است.

نادر ثناگو مطلق، افزود: همچنین یکی از توافقات صورت گرفته در این تفاهمنامه راه اندازی مراکز پژوهشی توسط دانشگاه به منظور ایجاد پشتوانه تحقیقاتی صنایع موجود در منطقه ویژه اقتصادی خواهد بود.

وی گفت: منطقه ویژه اقتصادی پیام انعقاد این تفاهمنامه رابه منظور حضور و فعالیت نوآوران و متخصصان دانشگاهی جهت توسعه کسب و کار های صنعتی برنامه ریزی کرده است تا موجب رونق کسب و کار شرکت های حاضر در منطقه و در نهایت منجر به رونق تولید و اقتصاد در کشور شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس پردیس دانشگاه خواجه نصیر در منطقه ویژه اقتصادی پیام

تاسیس پردیس دانشگاه خواجه نصیر در منطقه ویژه اقتصادی پیام