مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آذر 1398 ساعت 07:352019-12-18اقتصادي

تشریح شگردهای صندلی فروشی کلاهبرداران/ فروش صندلی پزشکی آزاد به یک میلیارد رسید!


رییس مرکز امور حقوقی دانشگاه آزاد با اشاره به شگردهای کلاهبرداران در موضوع صندلی فروشی در دانشگاه آزاد گفت: در همین رابطه موردی داشتیم که فرد کلاهبردار 1 میلیارد تومان پول گرفته بود.

- سید حسین طباطبایی در گفتگو با خبرنگار مهر ، در تشریح جزییات شناسایی باند جعل مدارک و فروش صندلی پزشکی در این دانشگاه اظهار کرد: کشف این باند از ناحیه دانشگاه صورت گرفته و ما در حال حاضر شاکی پرونده هستیم.

رییس مرکز امور حقوقی و صیانت از دارایی های دانشگاه آزاد اسلامی افزود: در مورد مدارک جعلی و تقلب های این چنینی تا زمانی که کار به دانشگاه کشیده نشود، قطعا دانشگاه در جریان قرار نمی گیرد اما به محض آنکه اولین استعلام از دانشگاه صورت بگیرد، سیستم های هوشمند درون دانشگاه متوجه می شوند و ردیابی خواهند کرد.

در نهایت این موضوع به دستور بازپرس به ضابط ارجاع داده می شود که این ضابط می تواند نیروی انتظامی باشد یا وزارت اطلاعات.

طباطبایی تعداد افرادی که به جعل مدارک دانشگاه آزاد اقدام کرده اند را خیلی زیاد عنوان کرد و گفت: دانشگاه آزاد برادر بزرگ نظام آموزش عالی است و در واقع سهم بزرگ تر این مجموعه (آموزش عالی) متعلق به دانشگاه آزاد است؛ بنابراین در این گستره بزرگ احتمال هر تخلفی وجود دارد ولی ما تمام تمرکز خود را بر این گذاشته ایم که در دانشگاه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح شگردهای صندلی فروشی کلاهبرداران/ فروش صندلی پزشکی آزاد به یک میلیارد رسید!

تشریح شگردهای صندلی فروشی کلاهبرداران/ فروش صندلی پزشکی آزاد به یک میلیارد رسید!