مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آذر 1398 ساعت 11:102019-12-17اجتماعي

شهردار ما افتخار نمیدن اطلاع رسانی کنند!


همزمان شدن انتشار بوی نامطبوع در برخی مناطق پایتخت با افزایش آلودگی هوای این شهر واکنشهایی را در میان فعالان فضای مجازی در پی داشت.

- خبرگزاری مهر ؛ گروه مجله_محسن پورعرب: پاراگراف را که تمام می کنم صفحه وب را نگاهی می اندازم تا ببینم خبری شد یا نه؟ دلیلش این است که امروز طبق اعلام محمد تقی زاده معاون عمرانی استانداری تهران منشا بوی بد تهران مشخص خواهد شود.

پایتختی که روزگاری به آب شربش معروف بود و هر کسی این آب را می نوشید پای بند این دشت بزرگ می شد، اما این روزها حکایتش کمی از مکزیکوسیتی و دهلی ندارد، یا هوا ندارد و آلودگی است و یا هوا دارد و بو می آید اما قابل تنفس نیست! مسئله آنقدر مضحک شده است که پس از یکسال حالا صدای محسن هاشمی رییس شورای شهر پایتخت هم در آمده و نامشخص بودن کانون بوی بد در تهران کلافه اش کرده است.

هاشمی در این باره عنوان کرده است: مدیریت بحران با این همه دفتر و دستک و امکانات وسیعی که دارد هنوز اقدامی در خصوص منشا بوی نامطبوع تهران انجام نداده است.

اظهارات محسن هاشمی البته در شرایطی است که برخی گمانه زنی ها نشان می دهد کانون بوی بد تهران دفن زباله در منطقه کهریزک است؛ با این حال استاندار تهران نظر متفاوتی دارد و گفته است تاکنون 27 کانون بو از فرودگاه امام خمینی (ره) تا شهر ری شناسایی شده اند! اظهارات ضد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار ما افتخار نمیدن اطلاع رسانی کنند!

شهردار ما افتخار نمیدن اطلاع رسانی کنند!