مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آذر 1398 ساعت 08:452019-12-17حوادث

باند جعل و فروش سهمیه پزشکی دانشگاه آزاد منهدم شد/ شناسایی 40 دانشجوی متخلف


باند جعل و فروش مدرک دانشگاهی و سهمیه پزشکی دانشگاه آزاد شناسایی و همچنین افرادی که اقدام به تهیه این مدارک تقلبی کرده بودند دستگیر شدند.

- فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: باند جعل و فروش مدرک دانشگاهی و سهمیه پزشکی دانشگاه آزاد شناسایی و همچنین افرادی که اقدام به تهیه این مدارک تقلبی کرده بودند دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسین رحیمی رییس پلیس پایتخت در حاشیه طرح کاشف 5 در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولین و مهمترین کیس دستگیری باند اراذل و اوباش و سارقین افرادی بودند که اقدام به تخریب مسلحانه می کردند و آخرین جنایت آنها هم در خیابان افسریه بود.

وی تصریح کرد: دومین مورد دستگیری سارقین سابقه دار منزلی بودند که نزدیک به 16 کیلوگرم مواد مخدر از این سه سارق دستگیر شد.

وی افزود: مورد بعدی عاملین جعل مدارک دانشگاهی و فروش سهمیه پزشکی دانشگاه آزاد بودند که توانستیم این باند 9 نفره را منهدم کنیم.

این باند اقدام به فروش صندلی های دانشگاه آزاد می کرد و هر صندلی رشته پزشکی را به مبلغ 500 میلیون تومان می فروخت.

اغلب این باند از مشاورین تحصیلی مدارس بودند که از این افراد یک قبضه سلاح و مشروبات کشف شده، همچنین 40 نفر از افرادی که از این باند صندلی خریده بودند و به عنوان دانشجوی پزشکی مشغول به تحصیل و یا فارغ التحصیل شده اند را ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند جعل و فروش سهمیه پزشکی دانشگاه آزاد منهدم شد/ شناسایی 40 دانشجوی متخلف

باند جعل و فروش سهمیه پزشکی دانشگاه آزاد منهدم شد/ شناسایی 40 دانشجوی متخلف