مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آذر 1398 ساعت 08:002019-12-17سياسي

سیاست زدگی آفت نظام شده است


امروز بیشترین وحدت را بین مجموعه های دانشگاهی داریم اما سیاست زدگی آفت نظام شده که در برخی موارد حتی حاضریم خودخواهی و انحصار طلبی را جایگزین منافع نظام کنیم.

- ایسنا/همدان وزیر بهداشت گفت: امروز بیشترین وحدت را بین مجموعه های دانشگاهی داریم اما سیاست زدگی آفت نظام شده که در برخی موارد حتی حاضریم خودخواهی و انحصار طلبی را جایگزین منافع نظام کنیم.

  دکتر سعید نمکی سه شنبه 26 آذر در مراسم نکوداشت وحدت حوزه و دانشگاه در همدان، سخن خود را با شعر من که باشم که بر آن خاطر عاطر گذرم آغاز کرد و گفت: صحبت کردن در این مجالس و در مورد شخصیتی چون شهید مفتح در توان من نیست.

او تأثیرگذاری بسیاری در تحول اسلامی داشت و این سرزمین الگوی توسعه تمدن و بازگشت به تاریخ و تکوین تمدن اسلامی را نشان می دهد گرچه در زمان بنی امیه تأثیرات چندانی نداشت اما در زمان بنی عباس تحولات گستره ای در در زمینه توسعه معماری در کاخ خلفای بنی عباس شکل گرفت و زبان عربی که زبان دانش روز در بیت الحکمه بغداد بود، توسعه یافت.

وی با بیان اینکه امروز این سرزمین وسعتی برای بردن نام بزرگان دین و فرهنگ شده که یکی از این بزرگان بوعلی سیناست که در سرزمین خود غریب است اما در دیگر کشورها نام و اثر نیک از او به وسعت یاد می شود، اظهار کرد: او طی 58 سال زندگی اثرگذار خود در فقه، فلسفه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست زدگی آفت نظام شده است

سیاست زدگی آفت نظام شده است