مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آذر 1398 ساعت 07:052019-12-17ورزشي

تنها سالن ورزشی آموزش و پرورش قلعه رییسی فاقد امکانات گرمایشی


سالن ورزشی آموزش و پرورش چاروسا فاقد امکانات گرمایشی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، یکی از مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد که کمبود امکانات ورزشی در آن نمود بیشتری دارد بخش چاروسا و شهر قلعه رییسی است.

شهر قلعه رییسی که از بسیاری از امکانات ورزشی محروم است که نبود ورزشگاه در این شهر همیشه حرف اول رسانه ها و خبر کذب مسئولین تبدیل شده است بیش از 15سال از عمر آن می گذرد و همچنان به شهر بدون ورزشگاه تبدیل شده است و در کنار این امکان نبود سالن ورزشی چند منظوره هم در این شهر محرومتر را دو چندان می کند.

  بعد از سالها سالنی توسط اداره ورزش و جوانان استان در شهر قلعه رییسی افتتاح شده بود که چندین و چند مشکل دارد که مهمترین آن فضای فیزیکی آن است که بسیار کوچک که حتی والیبال بازی کردن در آن هم سخت است، نبود آب آشامیدنی در سالن به دلیل فاصله دور از سطح شهر، فاصله دور بودن از سطح شهر و نامناسب بودن مسیر سالن از مهمترین مشکلات آن است که بسیار کم از آن استفاده می شود.

در کنار این مشکلات در سالهای گذشته سالن ورزشی توسط آموزش و پرورش استان اقدام به ساخت یک سالن ورزشی در شهر قلعه رییسی می کند که دانش آموزان از آن استفاده کنند و بعد از تایم اداری جوانان شهر و روستاهای اطراف از آن استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها سالن ورزشی آموزش و پرورش قلعه رییسی فاقد امکانات گرمایشی

تنها سالن ورزشی آموزش و پرورش قلعه رییسی فاقد امکانات گرمایشی