مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آذر 1398 ساعت 06:402019-12-17اقتصادي

متقاضیان واقعی نتوانستند در طرح ملی مسکن ثبت نام کنند


رییس اتحادیه مشاورین املاک همدان با بیان اینکه متأسفانه بازار مسکن رونقی ندارد، اظهار کرد: قیمت مسکن در همدان با وجود اینکه نسبت به سال گذشته دو تا سه برابر شده بود، - ایسنا/همدان رییس اتحادیه مشاورین املاک همدان با بیان اینکه متأسفانه بازار مسکن رونقی ندارد، اظهار کرد: قیمت مسکن در همدان با وجود اینکه نسبت به سال گذشته دو تا سه برابر شده بود، باز هم در حال افزایش است.

ابراهیم جمالی در گفت وگو با ایسنا، تصریح کرد: با وجود اینکه بازار مسکن در رکود به سر می برد سازمان امور مالیاتی به عنوان راستی آزمایی تمام واحدهای صنفی املاک را مورد بررسی قرار می دهد در حالیکه از سال 90 صنف مشاورین املاک در رکود صددرصدی به سر می برد و به طور کامل خواب بود.

وی با اشاره به اینکه بازار مسکن در سال های گذشته در رکود بود، ادامه داد: سازمان مالیاتی برای 9 درصد مالیات ارزش افزوده چندین میلیونی صنف مشاورین املاک را بدهکار اعلام می کند.

کدام از ما در سال 89 تا 90 در خرید خود ارزش افزوده پرداخت می کردند؟ این درست نیست که وقتی مشاورین املاک ارزش افزوده ای که از مردم نگرفته است به دولت بدهد.

جمالی با بیان اینکه مشتری به کارهای خدماتی ارزش افزوده پرداخت نمی کند، گفت: مشاورین املاک کاری خدماتی است و مشتری ارزش افزوده پرداخت نمی کند و حتی از حق کمیسیون مشخص ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متقاضیان واقعی نتوانستند در طرح ملی مسکن ثبت نام کنند

متقاضیان واقعی نتوانستند در طرح ملی مسکن ثبت نام کنند