مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آذر 1398 ساعت 05:502019-12-17سياسي

شکایت مجلس از دولت به دلیل عدم اجرای قانون تسهیل ازدواج


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از طرح شکایتی از دولت به قوه قضاییه به دلیل استنکاف از اجرای قانون تسهیل ازدواج جوانان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، نصرالله پژمانفر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت وگو با خبرنگار فارس از طرح شکایتی از دولت به دلیل استنکاف از اجرای قانون تسهیل ازدواج جوانان خبر داد و گفت: به واسطه ماده 234 آیین نامه پرونده ای تنظیم شده و به دستگاه قضایی ارسال شده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه حدود دو هفته از ارسال این شکایت به قوه قضاییه می گذرد، خاطرنشان کرد: هنوز هیچ عکس العملی و بازخوردی از جانب دولت به واسطه این طرح شکایت نداشته ایم.

وی با بیان اینکه این قانون از موضوعات مهم مجلس بوده است گفت: از دستگاه قضایی تقاضا داریم تا در خصوص کوتاهی دولت در اجرای قانون تسهیل ازدواج جوانان اقدام جدی انجام دهد.

*گلایه مقام معظم رهبری از عدم اجرای قانون تسهیل ازدواج یکی از محورهای بیان شده از سوی رهبر انقلاب اسلامی در سلسله جلسات آسیب های اجتماعی در بهمن ماه 1397، گله مندی ایشان از عدم اجرایی شدن قانون تسهیل ازدواج مصوب مجلس شورای اسلامی در سال 1384 بوده است.

این قانون که از سوی مجلس هفتم ارائه شده بود با گذشت 14 سال از تصویب آن، همچنان در مجلس مسکوت مانده و دولت ها به بهانه های مختلف آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت مجلس از دولت به دلیل عدم اجرای قانون تسهیل ازدواج

شکایت مجلس از دولت به دلیل عدم اجرای قانون تسهیل ازدواج