مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آذر 1398 ساعت 05:102019-12-17سياسي

مشکل عدم رعایت عدالت در تعیین تعرفه های درمانی


رییس انجمن علمی فیزیوتراپی ایران، از روند تعیین تعرفه های خدمات درمانی بر اساس کتاب ارزش های نسبی، انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد موذن زاده، با اشاره به بررسی تعرفه های خدمات درمانی بر اساس ترجمه کتاب ارزش های نسبی ورژن 2018، گفت: مشکلی که در چند سال اخیر در مورد کتاب بومی ارزش های نسبی داشتیم بی توجهی به جزء حرفه ای و اهمیت دادن به جزء فنی و تجهیزات پزشکی بوده است.

وی به برگزاری ششمین سمینار ملی تازه های الکتروتراپی اشاره کرد و افزود: این سمینار به همت انجمن فیزیوتراپی ایران و مشارکت دپارتمان های فیزیوتراپی سراسر کشور برگزار می شود.

موذن زاده، هدف از برگزاری این سمینار را ارائه آخرین یافته ها و دستاوردهای علمی در حیطه درمان های الکتروتراپی عنوان کرد و گفت: در این سمینار به تولیدات داخلی در راستای حفظ استقلال و خودکفایی کشور و منویات مقام معظم رهبری توجه ویژه ای شده است، از این رو تعدادی از تجهیزات الکتروتراپی تولید داخل برای اولین بار در این سمینار رونمایی خواهند شد.

وی با عنوان این مطلب که حدود هزار فیزیوتراپیست و متجاوز از 60 شرکت تجهیزات فیزیوتراپی و پزشکی در زمینه تولید و واردات تجهیزات الکتروتراپی و توانبخشی در این سمینار حضور خواهند داشت، به محورهای مورد بحث در سمینار پیش رو اشاره کرد و افزود: بررسی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل عدم رعایت عدالت در تعیین تعرفه های درمانی

مشکل عدم رعایت عدالت در تعیین تعرفه های درمانی