مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آذر 1398 ساعت 05:052019-12-17اقتصادي

تحویل بیش از 58 تن چغندر در خراسان شمالی به کارخانه های قند


مدیرامور زراعت سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: کشاورزان این استان از آغاز برداشت چغندر تاکنون 58 هزار و 682 تن از این محصول را به کارخانه های قند خراسان شمالی و سایر استان ها تحویل داده اند.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرامور زراعت سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: کشاورزان این استان از آغاز برداشت چغندر تاکنون 58 هزار و 682 تن از این محصول را به کارخانه های قند خراسان شمالی و سایر استان ها تحویل داده اند.

محمدنقی کاظمیان سطح زیرکشت چغندر دارای قرارداد با کارخانجات را 1700 هکتار بیان کرد.

وی گفت: سطح کشت این محصول در استان، به علت کمبود کاهش منابع آبی و عدم رقابت این محصول با سایر محصولات رقیب (سبزی و صیفی)نسبت به سال زراعی گذشته کاهش یافته است.

کاظمیان عملکرد چغندرقند در این استان را 45 تن در هکتار عنوان کرد و افزود: سال زراعی گذشته 2168 هکتار از کشتزارهای استان زیر کشت چغندرقند رفته بود که 94346 تن محصول از این سطح برداشت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی، وی میزان عیار چغندر استان را 17،2 ذکر کرد و گفت چغندر برداشت شده در استان به کارخانه قند شیروان، کارخانه قند شیرین در خراسان رضوی، کارخانه قند جوین و کارخانه قند شاهرود تحویل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل بیش از 58 تن چغندر در خراسان شمالی به کارخانه های قند

تحویل بیش از 58 تن چغندر در خراسان شمالی به کارخانه های قند