مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 21:002019-12-16ورزشي

استقلال تسلیم فشار استراماچونی/ کاهش زمان قرارداد باج خواهی است؟


کاهش مدت زمان قرارداد استراماچونی با استقلال در حالی که باشگاه بخشی مطالبات مالی او را به پرداخت کرده و در تلاش برای پرداخت مابقی مبلغ است، - به شدت مسئولان این باشگاه را تحت فشار قرار داده و برای جلب نظر هواداران در این مقطع حساس نیز که شده سعی دارند تا به هر نحوی، این سرمربی را به نیمکت استقلال بازگردانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بوده اند مربیان خارجی که پا به فوتبال ایران گذاشته اند و در چند سال اخیر با وجود تحریم ها حاضر شده اند فعالیت خود را در فوتبال ایران ادامه دهند، مربیانی در طراز کارلوس کی روش، برانکو ایوانکوویچ و.

هرچند این اواخر مربیانی چون ویلموتس و استراماچونی در همان آغاز کار با مسئولان فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال به مشکل خورده اند.

بر کسی پوشیده نیست که عمل به تعهدات به ویژه در بخش پرداخت حقوق اولین مسئله ای است که برای یک خارجی در فوتبال ایران از اولویت برخوردار است و به طور حتم افراد شاخصی که حاضر می شوند پا به فوتبال ایران بگذارند، در کنار کسب موفقیت برای ثبت کارنامه ای موفق، به دریافت مطالبات مالی خود توجه جدی دارند.

فوتبال ایران نیز در چند سال گذشته به خوبی نشان داده است که تا دقیقه نود تمایلی به پرداخت حقوق و دستمزد خارجی ها ندارد و بعضا حاضر است پای این افراد به محاکم بین المللی باز شود و پس از ثبت ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال تسلیم فشار استراماچونی/ کاهش زمان قرارداد باج خواهی است؟

استقلال تسلیم فشار استراماچونی/ کاهش زمان قرارداد باج خواهی است؟