مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 19:052019-12-16اقتصادي

اجرای سند برنامه سازگاری با کم آبی استان مرکزی پیگیری شود


شرکت آب منطقه ای مرکزی باید اجرای سند برنامه سازگاری با کم آبی استان را پیگیری کند، چرا که با فراز و نشیب های فراوان به تصویب رسید.

- ه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علی آقازاده عصر دوشنبه در جلسه شورای حفاظت از منابع آب و کارگروه سازگار با کم آبی استان استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: میزان بارندگی تا پایان آذرماه سال جاری در استان نزدیک به یکصد میلیمتر بوده است که در مقایسه با مدت مدت مشابه سال گذشته افزایش 30 درصدی را نشان می دهد.

وی ادامه داد: میزان بارندگی ها تا پایان آذرماه سال جاری در استان تقویت دشت ها و پرشدن ظرفیت سدها را در سال آبی جاری نشان می دهد و باید تلاش کنیم همانند سال گذشته تمامی ظرفیت استان را برای ذخیره سازی نزولات آسمانی داشته باشیم.

استاندار مرکزی گفت: مدیر عامل سازمان آب منطقه ای باید اجرای سند سازگاری با کم آبی استان را پیگیری کند چرا که با فراز و نشیب های فراوانی تصویب شد و نتیجه یک کار کارشناسی بوده و با محاسبات کشاورزان و جهاد کشاورزی انجام شده است.

وی بیان کرد: فرمانداران به منظور حفظ منابع آبی برای نسل های بعد و ذخیره آن باید برای جلوگیری از حفر چاه های غیر مجاز برنامه داشته باشند.

آقازاده گفت: شورای تامین باید با حفر چاه های غیر مجاز مقابله کند و در صورت لزوم فرمانداران، نیروی انتظامی و دستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سند برنامه سازگاری با کم آبی استان مرکزی پیگیری شود

اجرای سند برنامه سازگاری با کم آبی استان مرکزی پیگیری شود