مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 16:102019-12-16سياسي

دادگاه آمریکا به بی گناهی «دانشمند ایرانی» اعتراف کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین المللی خبرگزاری دانشجو، سید مجید تفرشی معاون امور بین الملل ستاد حقوق بشر قوه قضاییه در مراسم استقبال از دکتر مسعود سلیمانی دانشمند آزاد شده از بند دولت آمریکا، - معاون دبیر ستاد حقوق بشر، گفت: اعتراف دادگاه آمریکا به بی گناهی دانشمند ایرانی، پیروزی و موفقیت بزرگی در اثبات حقانیت کشورمان قلمداد می شود و آمریکا برای رسیدن به اهدافش از انجام هیچ جنایت و یا نقض حقوق بشر ابایی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین المللی خبرگزاری دانشجو، سید مجید تفرشی معاون امور بین الملل ستاد حقوق بشر قوه قضاییه در مراسم استقبال از دکتر مسعود سلیمانی دانشمند آزاد شده از بند دولت آمریکا، اظهار داشت: وزارت امور خارجه در کنار سایر نهاد ها خصوصاً قوه قضاییه تلاش و پیگیری فراوانی را برای آزادی سلیمانی از چنگال آمریکا انجام داد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه مقاومت سلیمانی ما را به یاد آیه شریفه ان الذین قالوا ربناالله ثم استقاموا می اندازد، افزود: توکل به خداوند و قدرت منطق دکتر سلیمانی، رمز موفقیت ایشان در مقابل آمریکا و منطق زورمداری دستگاه حاکمه این کشور بود.

به گفته معاون دبیر ستاد حقوق بشر اعتراف دادگاه آمریکا به بیگناهی دانشمند ایرانی، نشان از پیروزی و موفقیتی بزرگ برای کشورمان بوده و این سوال همواره مطرح و قابل پیگیری خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه آمریکا به بی گناهی «دانشمند ایرانی» اعتراف کرد

دادگاه آمریکا به بی گناهی «دانشمند ایرانی» اعتراف کرد