مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 14:052019-12-16اقتصادي

آزادراه کنارگذر ساحلی در کنار خزر ساخته می شود


رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد که باید گره های آزادراهی تکمیل شود تا بتوانیم در جابجایی مسافر و بار بهره وری بهتری داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالهاشم حسن نیا در نشست خبری عصر امروز در پاسخ به سوال ایسنا درباره اینکه در کدام نقاط کشور نیاز به احداث و راه اندازی آزادراه داریم، اظهار کرد: گره های آزادراهی باید تکمیل شود تا بتوانیم بهره وری بیشتری در جابجایی بار و مسافر داشته باشیم.

این گره های آزادراهی شامل مسیر مرند تا جلفاست تا بتوانیم در مسیر تهران، بازرگان با تکمیل مسیر آزادراهی مشکل این منطقه را برطرف کنیم.

از سوی دیگر در مسیر تهران – بندر امام خمینی (ره) نیز بخش خرم آباد، اندیمشک، پل زال نیاز به احداث و راه اندازی آزادراه دارد اما از آنجا که سلفچگان آزادراه وجود دارد و پس از آن از اراک تا خرم آباد در حال احداث آزادراه هستیم.

همچنین در کریدور تهران، بندرعباس نیاز داریم تا در بخش عمده ای از این مسیر آزادراه چهار خطه راه اندازی شود و اگر در مسیر تهران - اصفهان، شیراز – بوشهر آزادراه احداث شود می توانیم مسیر را 180 کیلومتر کوتاه تر کنیم.

وی ادامه داد: مسیر تهران – مشهد تحت عنوان حرم تا حرم در حال تکمیل است همچنین نیاز داریم تا در خطه شمالی کنار دریای خزر آزادراهی راه اندازی شود تا در کنار چهار مسیر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادراه کنارگذر ساحلی در کنار خزر ساخته می شود

آزادراه کنارگذر ساحلی در کنار خزر ساخته می شود