مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 13:462019-12-16سياسي

استریل تجهیزات اتاق عمل با دستگاه ایران ساخت انجام می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با توجه به اهمیت خدمات جراحی در بیمارستان ها، - یک شرکت دانش بنیان داخلی توانسته دستگاه استریل تجهیزات اتاق عمل را طراحی و تولید کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با توجه به اهمیت خدمات جراحی در بیمارستان ها، اتاق عمل جراحی به عنوان مهم ترین بخش و یا به عبارتی قلب بیمارستان شناخته می شود.

در واقع این بخش، ارائه دهنده خدمات به بیمارانی است که بنا به تشخیص پزشک نیازمند عملیات عمل جراحی هستند.

همه ابزار و وسایلی که در روند عمل جراحی و مراقبت از بیمار در بخش عمل جراحی استفاده شده اند و به استریل شدن نیاز دارند، به مرکز استریل بیمارستان تحویل داده شده و پس از شست وشو، ضدعفونی و استریل شدن در بسته های مخصوص به بخش بازگردانده می شوند.

اکنون با تلاش متخصصان کشورمان در یک شرکت دانش بنیان، دستگا های استریلیزاسیونی ساخته شده اند که تجهیزات پزشکی را بدون نیاز به خارج کردن از اتاق عمل و در داخل اتاق استریل می کنند.

محمد گلستانی مدیرعامل شرکت دانش بنیان عصر صنعت آتبین درباره خصوصیات دستگاه اتوکلاو فوق سریع ساخته شده در این شرکت می گوید: اتوکلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استریل تجهیزات اتاق عمل با دستگاه ایران ساخت انجام می شود

استریل تجهیزات اتاق عمل با دستگاه ایران ساخت انجام می شود