مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 13:302019-12-16دانش

بودجه فدراسیون ورزشی دانشگاه ها را فقط وزارت علوم پرداخت می کند


علیزاده، مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان درباره بودجه فدراسیون ورزش دانشگاه ها گفت: قرار بود بودجه فدراسیون ورزش های دانشگاهی از 5 بخشی که در این فدراسیون حضور دارند، - مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم گفت: قرار بود بودجه فدراسیون ورزش های دانشگاهی از 5 بخش پیام نور، دانشگاه آزاد و وزارت بهداشت و دانشگاه جامع علمی کاربردی تامین شود؛ اما تنها جایی که این بودجه را تامین می کند، وزارت علوم است.

علیزاده، مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان درباره بودجه فدراسیون ورزش دانشگاه ها گفت: قرار بود بودجه فدراسیون ورزش های دانشگاهی از 5 بخشی که در این فدراسیون حضور دارند، تامین شود مثل پیام نور، دانشگاه آزاد و وزارت بهداشت و دانشگاه جامع علمی کاربردی؛ اما تنها جایی که در حال حاضر این بودجه را تامین می کند وزارت علوم است و این موضوع باعث محدودیت های بسیاری در فعالیت های این فدراسیون شده است.

وی تصریح کرد: در کاروان یونیورسیاد امسال با توجه به اینکه نتایج خوبی به دست آوردند؛ اما ما نتوانستیم ورزشکاران زیادی را به این مسابقات اعزام کنیم.

مدیر تربیت بدنی وزارت علوم در خصوص دلیل بازگشت زودهنگام ورزشکاران یونیورسیاد از این مسابقات گفت: مسابقات بین المللی یونیورسیاد یک جدول زمان بندی دارد که طی آن زمان بندی مشخص می شود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه فدراسیون ورزشی دانشگاه ها را فقط وزارت علوم پرداخت می کند

بودجه فدراسیون ورزشی دانشگاه ها را فقط وزارت علوم پرداخت می کند