مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 13:302019-12-16اقتصادي

آمار کشف چوب های قاچاق در زنجان افزایش دارد


فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان از افزایش آمار کشف چوب های قاچاق در زنجان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان زنجان، سرگرد رضا مهدیون گفت: در راستای اجرای دستورالعمل پیشگیری و مقابله با قاچاق چوب، برنامه ریزی های لازم برای حضور موثر همه ادارات منابع طبیعی شهرستان های استان در عرصه و فعال و هدفمند کردن گشت ها در ساعات مختلف شبانه روز و همچنین بازدید مستمر از کارگاه های چوب بری و محل های دپوی چوب به منظور تنگ و نا آرام نمودن عرصه برای قاچاقچیان و افراد سودجو و فرصت طلب در دستور کار قرار گرفته است.

مهدیون اظهار داشت: همچنین آمار مراجعین به ادارات منابع طبیعی شهرستان های استان برای اخذ مجوزهای مربوط به قطع و حمل درختان باغات خود افزایش داشته است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: آمار کشفیات چوب های قاچاق توسط عوامل یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان و شهرستان های تابعه نیز طی ماه های اخیر افزایش داشته است بطوری که در 8 ماهه سالجاری 33 درصد افزایش کشفیات نسبت به 12 ماهه سال 97 داشته ایم.

مهدیون با اشاره به این که در سال جاری شهرستان طارم با 19 فقره بیشترین آمار کشف الوار قاچاق را به خود اختصاص داده است، گفت: در همین بازه زما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار کشف چوب های قاچاق در زنجان افزایش دارد

آمار کشف چوب های قاچاق در زنجان افزایش دارد