مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 13:262019-12-16سياسي

دادگاه آمریکا به بیگناهی دانشمند ایرانی اعتراف کرد


اعتراف دادگاه آمریکا به بیگناهی دانشمند ایرانی، پیروزی و موفقیت بزرگی در اثبات حقانیت کشورمان قلمداد می گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، سید مجید تفرشی معاون امور بین الملل ستاد حقوق بشر قوه قضاییه در مراسم استقبال از دکتر مسعود سلیمانی دانشمند آزاد شده از بند دولت آمریکا که عصر روزگذشته( یکشنبه) در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، اظهار داشت: وزارت امور خارجه در کنار سایر نهادها خصوصاً قوه قضاییه تلاش و پیگیری فراوانی را برای آزادی سلیمانی از چنگال آمریکا انجام داد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه مقاومت سلیمانی ما را به یاد آیه شریفه ان الذین قالوا ربناالله ثم استقاموا می اندازد، افزود: توکل به خداوند و قدرت منطق دکتر سلیمانی، رمز موفقیت ایشان در مقابل آمریکا و منطق زورمداری دستگاه حاکمه این کشور بود.

به گفته معاون دبیر ستاد حقوق بشر اعتراف دادگاه آمریکا به بیگناهی دانشمند ایرانی، نشان از پیروزی و موفقیتی بزرگ برای کشورمان بوده و این سوال همواره مطرح و قابل پیگیری خواهد بود اینکه چرا علیرغم آگاهی دادگاه نسبت به بی گناهی، بیش از 15 ماه وی در برترین شرایط جسمی، روحی و روانی محبوس شده است؟ وی در ادامه گفت: پیشنهاد می کنیم به مناسبت آزادی این دانشمند سرافراز ایرانی روزی را در تقوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه آمریکا به بیگناهی دانشمند ایرانی اعتراف کرد

دادگاه آمریکا به بیگناهی دانشمند ایرانی اعتراف کرد