مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 12:502019-12-16اقتصادي

بررسی روش های آزمون وسع با همکاری دانشگاه های برجسته کشور


معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره داده های موجود در پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان و نقاط قوت آن به بحث پرداخت و ظرفیت های قابل استفاده دانشگاه ها در زمینه ارائه مدل های مختلف آزمون وسع و بهبود پایگاه اطلاعات رفاه را برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد میدری در نشست هم اندیشی معاونت رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعضای هیئت علمی تعدادی از دانشگاه های برتر کشور از جمله دانشگاه صنعتی شریف ( اندیشه حکمرانی و سیاستگذاری)، علامه طباطبایی، شهید بهشتی و تربیت مدرس که با هدف بهبود و ارائه مدل های جدید آزمون وسع برگزار شد، درباره روش آزمون وسع این وزارتخانه برای شناسایی جایگاه خانوارهای ایرانی در دهکهای درآمدی و تخصیص یا عدم تخصیص بسته حمایت معیشتی و همچنین مدل مورد استفاده در این طرح، توضیحاتی ارائه کرد.

وی همچنین درباره داده های موجود در پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان و نقاط قوت آن به بحث پرداخت و ظرفیت های قابل استفاده دانشگاه ها در زمینه ارائه مدل های مختلف آزمون وسع و بهبود پایگاه اطلاعات رفاه را برشمرد.

براساس این گزارش، آسیب شناسی نظام یارانه ای و سیاست های رفاهی و حمایتی فعلی کشور و ظرفیت های دانشگاه در زمینه آزمون وسع خانوارهای ایرانی و بهبود سیاست های رفاهی حمایتی از جمله محورهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی روش های آزمون وسع با همکاری دانشگاه های برجسته کشور

بررسی روش های آزمون وسع با همکاری دانشگاه های برجسته کشور