مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 12:362019-12-16سياسي

دانشگاهیان، پیشتاز مشارکت در انتخابات باشند


انتظار داریم که دانشگاهیان در انتخابات مجلس شورای اسلامی، پیشتاز مشارکت حداکثری و تشویق اقشار مختلف مردم برای حضور در پای صندوق های رأی باشند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی گفت: انتظار داریم که دانشگاهیان در انتخابات مجلس شورای اسلامی، پیشتاز مشارکت حداکثری و تشویق اقشار مختلف مردم برای حضور در پای صندوق های رأی باشند.

محمدرضا پورمحمدی در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه پیام نور استان، با بیان این که توسعه علمی کشور را مدیون زحمات و تلاش های شبانه روزی پژوهشگران و دانشگاهیان هستیم، اظهار کرد: پیشرفت علمی و فناوری جمهوری اسلامی ایران از جمله دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است که باید به آن افتخار کرد.

وی با اشاره به رتبه نخست منطقه ای ایران در توسعه و پیشرفت علمی، گفت: جمهوری اسلامی ایران از لحاظ سرعت رشد تولید علم نیز رتبه نخست را در دنیا دارد.

وی آموزش، تولید دانش و تبدیل دانش به فناوری را اصلی ترین وظیفه دانشگاه ها و مراکز علمی برشمرد و گفت: دانشگاه های ما به وظایف خود در سال های اخیر به درستی عمل کرده اند؛ نارسایی هایی چون کمیت گرایی، رویکرد مسابقه ای در مقاله نویسی و عدم تبدیل دانش به فناوری نیز در این مراکز وجود دارد که انتظار داریم با تصمیم گیری های صحیح و کاربردی، رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاهیان، پیشتاز مشارکت در انتخابات باشند

دانشگاهیان، پیشتاز مشارکت در انتخابات باشند