مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 12:312019-12-16سياسي

برگزاری کنگره 55 شهید دانشجوی استان اردبیل


کنگره 55 شهید دانشجوی استان اردبیل با شعار محوری شهدا رمز ایستادگی در برابر استکبار در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیمای اردبیلرییس دانشگاه محقق اردبیلی در این گنگره گفت: برخی کشورها امروزه به فناوری های خود می بالند و امکانات پیشرفته نظامی را معیار قدرت قلمداد می کنند ولی در ایران اسلامی فرهنگ ایثار و شهادت اصلی ترین عامل قدرت است که امنیت ملی ما را تقویت می کند.

دکتر حبیبی با بیان اینکه تقویت فرهنگ ایثار و شهادت سبب مایوس شدن دشمن شده است،افزود:شهدای دانشجو ستارگانی هستند که هر جویای حقیقت می تواند راه خود را از این شهدای عزیز پیدا کنند، هیچ چیز جز فرهنگ ایثار و شهادت نتواسته ما را در برابر دشمنان مصون نگه دارد و ضروری است برای ترویج این فرهنگ همه دستگاه های اجرایی و فرهنگی بویژه دانشگاهها مشارکت کنند.

در این کنگره که با مشارکت سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل و دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، از اپلکیشن کتاب امتحان نهایی رونمایی و تئاتر بابا نفس داد به کارگردانی هنرمند بسیجی سیدرزاق صفوی و بازیگری عیسی عبدی به نمایش درآمد.

در ادامه مرشد شاهمرادی، هنرمند و بازیگر سینمای دفاع مقدس به خاطره گویی از دوران هشت سال دفاع مقدس پرداخت، اجرای تئاتر توسط گروه بسیج هنرمندان استان، اجرای موسیقی زند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنگره 55 شهید دانشجوی استان اردبیل

برگزاری کنگره 55 شهید دانشجوی استان اردبیل