مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 12:282019-12-16سياسي

خودباوری ایرانیان دشمنان نظام را ناامید کرده است


خودباوری رزمندگان و نیروهای مسلح در دوران هشت سال دفاع مقدس و ملت ایران در این شرایط حساس سبب ناامیدی دشمنان 40 ساله نظام جمهوری اسلامی شده است.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: خودباوری رزمندگان و نیروهای مسلح در دوران هشت سال دفاع مقدس و ملت ایران در این شرایط حساس سبب ناامیدی دشمنان 40 ساله نظام جمهوری اسلامی شده است.

عبدالکریم گراوند در همایش اولین پیروزی در پاسداشت و تجلیل از ایثار و قهرمانان حماسه آفرینی و خانواده شهدای نیروی دریایی راهبری در بوشهر اظهار کرد: شکست دشمن در هشت سال دفاع مقدس با وجود حمایت و پشتیبانی 35 کشور جهان ثابت کرد که آنان در نبرد سخت امکان پیروزی بر ملت ایران را ندارند به همین دلیل است که امروز در تلاش هستند با ترفندهای مختلف از جمله تحریم های اقتصادی بر ملت ایران فشار وارد آورند.

وی بیان کرد: ملت ایران با پشت سر گذاشتن ترفندهای مختلف استکبار جهانی ثابت کرد که ایرانی هیچگاه تسلیم قدرت استکبار نمی شود و با قدرت در مقابل زیاده خواهی های آنها می ایستد.

گراوند با اشاره به عملیات غرورآفرین مروارید در خلیج فارس و منهدم کردن توان دریایی دشمن درآغاز جنگ ادامه داد: خودباوری و ایثار دریادلان نیروی دریایی ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح که ریشه در اعتقادات دینی شما دارد باعث شد امروز خلیج فارس امن بماند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودباوری ایرانیان دشمنان نظام را ناامید کرده است

خودباوری ایرانیان دشمنان نظام را ناامید کرده است