مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 12:252019-12-16سياسي

273 طرح نخبگان توسط سازمان بسیج علمی قزوین تجاری سازی شده است


مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه استان قزوین گفت: با حمایت از 149 طرح علمی و پژوهشی، کاربردی نخبگان، تعداد 273 طرح به مرحله تجاری سازی رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر نشست خبری رییس پارک علم و فنآوری استان و مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان قزوین با اصحاب رسانه روز دوشنبه در پارک علم و فناوری قزوین برگزار شد.

مهدی برزگر در این نشست اظهارداشت: جامعه مخاطب ما دانش آموزان، دانشجویان، اساتید طلاب، روحانیون و مخترعان و مبتکران هستند و در صددیم حمایت لازم را از ایده های تحقیقاتی آنها مهیا کنیم.

وی بیان کرد: رهبری در دیدار با دانشجویان مخترع در سال 86 فرمودند بسیج وارد عرصه علمی شود زیرا آینده کشور در گرو توجه به علم و دانش است.

سازمان بسیج علمی، پزوهشی و فنآوری استان قزوین افزود: در سال 89 دفتر مطالعات و تحقیقات سپاه تشکیل شد و با پیشرفت علمی کشور با توجه به حجم کار تصمیم گرفته شد در سپاه معاونت علمی پژوهشی فعال شود.

حمایت از 149 طرح تحقیقاتی برزگر یادآورشد: در سازمان از 149 طرح و اختراع حمایت مادی و معنوی شده است و در حال حاضر در بانک نخبگان 149 مخترع حضور دارند که 273 اثر آنها ثبت شده که تعدادی تجاری سازی شده و تعدادی هم رها شده است که پیگیری می کنیم تا طرح های رها شده هم اگر قابلیت دارند به چرخه تجاری سازی بازگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

273 طرح نخبگان توسط سازمان بسیج علمی قزوین تجاری سازی شده است

273 طرح نخبگان توسط سازمان بسیج علمی قزوین تجاری سازی شده است