مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 12:172019-12-16سياسي

جوادی یگانه:33 درصد مردم معتقدند شهرداری تهران هیچ کار مهمی نکرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا جوادی یگانه معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران ظهر امروز در نشستی که با اصحاب رسانه برگزار کرد ضمن ارائه نتایج نظرسنجی که از شهروندان تهرانی در مورد عملکرد شهرداری در بازه زمانی 15 مهر تا 15 آبان امسال انجام شده بود، - معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران آماری از نتایج برخی نظرسنجی ها از مردم در سال جاری را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا جوادی یگانه معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران ظهر امروز در نشستی که با اصحاب رسانه برگزار کرد ضمن ارائه نتایج نظرسنجی که از شهروندان تهرانی در مورد عملکرد شهرداری در بازه زمانی 15 مهر تا 15 آبان امسال انجام شده بود، برنامه های این معاونت برای شب یلدا را هم اعلام کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران با بیان اینکه این نظرسنجی از 15 مهر تا 15 آبان امسال انجام شده بود، گفت: مجری این نظرسنجی پژوهش علوم انسانی جهاد دانشگاهی بوده است.

او با بیان اینکه از 8 هزار نفر نظرسنجی صورت گرفته، اظهار کرد: میانگین نمره ای که شهروندان به عملکرد شهرداری داده اند از 20 نمره عدد 11.

6 است.

جوادی یگانه بیان کرد: این نتیجه در حالی به دست آمده که در نظرسنجی خرداد سال 97 شهروندان به صورت میانگین 11.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوادی یگانه:33 درصد مردم معتقدند شهرداری تهران هیچ کار مهمی نکرده است

جوادی یگانه:33 درصد مردم معتقدند شهرداری تهران هیچ کار مهمی نکرده است