مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 12:052019-12-16اقتصادي

مصرف دخانیات در نوجوانی از چالش تا بحران


آمارهای گرایش جوانان و نوجوانان به مصرف انواع دخانیات، از سیگار تا قلیان، از مرز چالش گذشته و وارد مرحله بحرانی شده است، مرحله ای که چنین رفتاری قباحت ندارد و فرد از رفتارش دفاع کرده و به شکل علنی هم آن را دنبال می کند؛ - ایسنا/فارس آمارهای گرایش جوانان و نوجوانان به مصرف انواع دخانیات، از سیگار تا قلیان، از مرز چالش گذشته و وارد مرحله بحرانی شده است، مرحله ای که چنین رفتاری قباحت ندارد و فرد از رفتارش دفاع کرده و به شکل علنی هم آن را دنبال می کند؛ این در کنار افزایش شمار مصرف کنندگان دخانیات در گروه سنی 15 تا 20 سال، در هر دو گروه جنسی، دیگر چالش نیست، بحران است.

به پارک که وارد شدم، دلهره داشتم که سوژه ای نیابم و دست خالی از تکلیفی که سردبیر مشخص کرده بود به دفتر بازگردم، اما تنها کمی کنکاش کافی بود تا شماری از جوانان و نوجوانانی که تنها یا جمعی به کشیدن سیگار یا قلیان مشغول بودند را بیابم، عددشان بسیار بیشتر از تصورم بود؛ گفت و گو با آنها، بقایای برج عاجی که در ذهنم وجود داشت را فرو ریخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چشم می داوندی هر گوشه از پارک، مامنی بود برای گروه های دو یا چند نفر از پسران و حتی دختران جوانی که سیگارشان را دود کنند! افرادی که بعضا سن آنها پایین تر از 18 سال بود و کیف های مدرسه را همراه داشتند! به سمت گروهی از پسران نوج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف دخانیات در نوجوانی از چالش تا بحران

مصرف دخانیات در نوجوانی از چالش تا بحران