مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 12:002019-12-16سياسي

مسئولان باید شجاعت حضور در میان مردم داشته باشند


فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: دانشگاه دستاورد انقلاب و شهدای ما است و همه اساتید، دانشجویان و کارمندان مورد احترام ما هستند.

- ایسنا/اردبیل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: دانشگاه دستاورد انقلاب و شهدای ما است و همه اساتید، دانشجویان و کارمندان مورد احترام ما هستند.

سردار جلیل بابازاده قانع ظهر امروز 25 آذر در چهارمین کنگره شهدای دانشجوی استان اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: زیبایی و طراوت دانشگاه به سبب وجود دانشجویان آن دانشگاه است.

بابازاده قانع با بیان اینکه دانشگاه دستاورد انقلاب و شهدای ما است و همه اساتید، دانشجویان و کارمندان مورد احترام ما هستند، گفت: انسان باید مرام، قدرت تحلیل و تشخیص حق از باطل را داشته باشد.

وی وقار و صلابت جوانان را سرمایه بزرگی دانست و افزود: جوانان باید با آرامش هر چه تمام زندگی کنند و مسئولان نیز باید به اعتقاد و ایمان جوانان فکر کنند و با رفتار و کردار خود جوانان را جذب نمایند.

بابازاده قانع با بیان اینکه سعی و تلاش ما همیشه بر این بوده است تا به عنوان یک سرباز نظام جان خود را فدا کنیم، تصریح کرد: اکنون جنگ روانی یکی از علوم روز است و ما نیز باید با هنرمندی در مقابل این جنگ ایستادگی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان باید شجاعت حضور در میان مردم داشته باشند

مسئولان باید شجاعت حضور در میان مردم داشته باشند