مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 11:562019-12-16فناوري

حضور سامانتل در تله کام 2019 با تمرکز بر خدمات سازمانی


مدیرعامل سامانتل نمایشگاه تله کام را فرصت مناسبی برای معرفی قابلیت ها و توانمندی های اپراتورهای MVNO در تأمین نیازهای ارتباطی سازمان ها، شرکت ها و مردم کشورمان در همه نقاط شهری و روستایی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام سامانتل، مهندس مرتضوی مدیرعامل سامانتل اعلام کرد: نمایشگاه تله کام فرصت مناسبی برای نمایش قابلیت ها و پتانسیل های سامانتل و دیگر اپراتورهای نسل جدید در تأمین نیازهای ارتباطی سازمان ها، شرکت ها و مردم کشورمان در همه نقاط شهری و روستایی است.

وی افزود: درمدت 4 روز برپایی این نمایشگاه، سرویس های سازمانی سامانتل به بازدیدکنندگان معرفی خواهد شد.

سرویس هایی که به لحاظ کاربردی برای استفاده شرکت های متوسط و کوچک طراحی شده و می توانند سهولت و صرفه جویی اقتصادی در ارتباطات را برای این شرکت ها فراهم کنند.

مرتضوی خدمات سازمانی (MVPN) با قابلیت ایجاد شبکه اختصاصی تلفن همراه به منظور مدیریت هزینه های ارتباطی پرسنل، برخورداری از امکان شماره گیری سریع و کوتاه (3 تا 6 رقم) بین اعضای سازمان و دیگر امکانات موجود در شبکه را بخشی از سرویس های یادشده معرفی کرد و گفت: خدمات شبکه امن سازمانی (APN) هم با امکان ایجاد یک شبکه امن و اختصاصی به منظور دسترسی سریع و ایمن به مراکز داده و انتقال اطلاعات بین این مراکز و کاربران سازمان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور سامانتل در تله کام 2019 با تمرکز بر خدمات سازمانی

حضور سامانتل در تله کام 2019 با تمرکز بر خدمات سازمانی