مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 11:562019-12-16سياسي

تبلیغات زودهنگام داوطلبان مجلس در بررسی صلاحیت ها مدنظر قرار می گیرد


رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان اردبیل گفت: ستاد پیشگیری از تخلفات اقدامات و فعالیت های داوطلبان مجلس را رصد کرده و تبلیغات زودهنگام را در بررسی صلاحیت آنها مد نظر قرار می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیمای اردبیل نظرعلیان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در قانون انتخابات تبلیغات زودهنگام جرم تلقی نشده است ولی این به معنای بی توجهی هیات نظارت به تبلیغات زود هنگام وخارج از عرف برخی افراد نیست.

وی با اشاره به اینکه التزام عملی به قانون از شرایط مهم داوطلبان است،بیان کرد: برخی از داوطلبان نمایندگی مجلس در استان از این خلاء قانونی استفاده کرده و تبلیغات زود هنگام می کنند.

وی با بیان اینکه 241 نفر در استان اردبیل از پنج حوزه انتخابیه داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی شده اند، اظهارداشت: بعد از پایان مهلت ثبت نام در 16 آذرماه طبق قانون بررسی احراز صلاحیت آنها در هیات های اجرایی شهرستان ها آغاز شده است، هیات های اجرایی طبق قانون 10 روز فرصت دارند تا بعد از استعلام از مراجع چهارگانه ثبت و احوال، دستگاه قضایی، اطلاعات و نیروی انتظامی نتایج بررسی صلاحیت ها را به خود شرکت کنندگان و هیات نظارت استان اعلام کنند، روز چهارشنبه 27 آذرماه نتایج بررسی هیات های اجرایی به داوطلبان اعلام خواهد شد و کسانی که صلاحیت شان احراز نشده چها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات زودهنگام داوطلبان مجلس در بررسی صلاحیت ها مدنظر قرار می گیرد

تبلیغات زودهنگام داوطلبان مجلس در بررسی صلاحیت ها مدنظر قرار می گیرد