مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 11:202019-12-16سياسي

خدمت به مردم تکلیف شرعی و فریضه الهی است


معاون فرهنگی دادگستری استان یزد گفت: طرح هر مسجد یک حقوقدان یک فرصت برای خدمت به مردم در جهت ارتقاء آگاهی های حقوقی و عمومی آحاد جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمدرضا عرشیان در نشست کارگروه اجرایی طرح هر مسجد یک حقوقدان اظهار داشت: نظارت، بازنگری، تجزیه وتحلیل روش های اجرای طرح و آسیب شناسی دقیق آن می تواند کمک شایانی در تعالی بهبود شیوه اجرای این طرح داشته باشد.

وی با اشاره به مدت نزدیک به 4 سال اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان در استان یزد گفت: آثار و برکات بسیاری در این مدت با اجرای این طرح حاصل شده است، اما باید باهمت و خرد جمعی برای اجرای بهتر و هدفمندتر آن برنامه ریزی کرد.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درزمینهٔ ارتقای آگاهی های حقوق و قضایی جامعه و تأکیدات ریاست قوه قضاییه، همین طرح است که انتظار می رود استان یزد به عنوان مُبدع این طرح، بتواند بیش ازپیش و با خلاقیت بر اثرگذاری این طرح بیفزاید.

وی شناسایی آسیب های محلات و سوق دادن برنامه های محله محور و مسجد محور به سوی حل مشکلات مبتلابه را ازجمله اهداف طرح ذکر کرد و بیان داشت: می توان آسیب های مبتلابه محلات را شناسایی و برنامه های جامعی را برای حضور حقوقدانان در محلات و مساجد تدارک دید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت به مردم تکلیف شرعی و فریضه الهی است

خدمت به مردم تکلیف شرعی و فریضه الهی است