مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 10:202019-12-16دانش

شرکت های دانشگاهی در دانشگاه فنی وحرفه ای توسعه می یابند


معاون پژوهشی دانشگاه فنی و حرفه ای از توسعه شرکت های دانشگاهی توسط این دانشگاه خبرداد و گفت: فارغ التحصیلان دانشگاه در این شرکت ها به کارآفرین تبدیل شده و برای سایر بخشها کار ایجاد می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حیدر میرفخرالدینی امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته پژوهش درسازمان فنی و حرفه ای برگزار شد، گفت: دانشگاه فنی وحرفه ای با 180 آموزشکده و دانشکده در 110 شهر و 31 استان فعال بوده و حدود 180 تا 200 هزار دانشجو در این مراکز مشغول به تحصیل هستند.

این دانشگاه مهارت محور بوده و بخش آموزش و تحقیقات این دانشگاه با سایر دانشگاه ها متفاوت است.

هدف دانشگاه فنی وحرفه ای پرورش تکنسین معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای افزود: هدف دانشگاه فنی وحرفه ای پرورش تکنسین و نیروی آچار به دست است و تمام تحقیقات در این دانشگاه کاربردی و متناسب با نیاز صنعت است.

وی ادامه داد: هفته پژوهش در آموزشکده و دانشکده های این دانشگاه یک هفته قبل از مراسم مربوط به این هفته برگزار می شود و برآیند مراسم استان ها در هفته جاری از 26 تا 30 آذر، در نمایشگاه بین المللی نمایش داده خواهد شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: در نمایشگاه هفته پژوهش علاوه بر ارائه دستاورهای تحقیقاتی، برگزاری کارگاه های آموزشی متناسب با نیازهای جامعه را در دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های دانشگاهی در دانشگاه فنی وحرفه ای توسعه می یابند

شرکت های دانشگاهی در دانشگاه فنی وحرفه ای توسعه می یابند