مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 10:162019-12-16اقتصادي

با 10 هزار تومان حامی شوید


در طرح جدید کمیته امداد برای جذب پدران معنوی، تنها با پرداخت ماهانه 10 هزار تومان می توان حامی ایتام یا فرزندان محسنین شد.

- ایسنا/کرمانشاه در طرح جدید کمیته امداد برای جذب پدران معنوی، تنها با پرداخت ماهانه 10 هزار تومان می توان حامی ایتام یا فرزندان محسنین شد.

محسن رخصی مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه از اجرای طرح جدید جذب پدران معنوی برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین خبر داد و گفت: کمیته امداد در ماه های پایانی سال جذب یک میلیون حامی جدید در سراسر کشور را در دست اجرا دارد.

رخصی افزود: سهم استان کرمانشاه از این برنامه حمایتی جذب 25 هزار حامی جدید برای فرزندان نیازمند کرمانشاهی تا پایان سال جاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، رخصی تاکید کرد: این حامیان جدید ماهانه با پرداخت تنها 10 هزار تومان دستگیر فرزندان یتیم و فرزندان محسنینی که دارای سرپرست بیمار صعب العلاج و از کارافتاده هستند، خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه طرح حامی یابی جدید براساس روش های گوناگونی اجرا می شود، گفت: یکی از این روش ها بهره گیری از ظرفیت کارمندان رسمی و غیر رسمی شاغل در سازمان ها، ادارات و مؤسسات دولتی است که طرح هر کارمند، یک حامی برای آنان اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با 10 هزار تومان حامی شوید

با 10 هزار تومان حامی شوید