مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 10:082019-12-16اقتصادي

درآمد 1700 میلیارد تومانی شرکت فرودگاهها ازپروازهای عبوری


مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوای ایران از درآمد هزار و 700 میلیارد تومانی ایزن شرکت از مل پروازهای عبوری در سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیاوش امیرمکری امروز در نشست خبری خود در چهارمین نمایشگاه حمل و نقل اظهار داشت: شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران دو وظیفه اصلی مدیریت فرودگاهها و راهبری پروازها را برعهده دارد که در حال حاضر مالکیت و مسئولیت 53 فرودگاه بر عهده این شرکت است.

وی افزود: در حال حاضر نوسازی و بهسازی تجهیزات و دستگاههای ناوبری هوایی را برعهده داریم که اخیرا سیستم راداری منطقه کوشک بزم در جنوب استان تهران اانجام شد و به زودی سیستم راداری مهرآباد نیز نوسازی می شود.

مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوای ایران به راه اندازی هوانوردی عمومی (ایرتاکسی) با همکاری سازمان هواپیمایی کشوری و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: تا پایان سال اقدامات خوبی در این زمینه انجام خواهیم داد.

وی درباره درآمدهای شرکت فرودگاهها تصریح کرد: از درآمدهای ما که تنها 5 درصد آن از محل واگذاری اماکن در فرودگاهها بدست می آید که بخش زیادی از آن به شرکت های هواپیمایی برای استقرار نیروها و ارائه خدمات در فرودگاهها واگذار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد 1700 میلیارد تومانی شرکت فرودگاهها ازپروازهای عبوری

درآمد 1700 میلیارد تومانی شرکت فرودگاهها ازپروازهای عبوری