مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 09:102019-12-16فرهنگي

داوری مسابقه عکاسی تئاتر «زیبایی گاهی زن است» برگزار شد


داوری اولیه مسابقه عکاسی تئاتر «زیبایی گاهی زن است» با حضور 6 داور برگزار شد.

- داوری اولیه مسابقه عکاسی تئاتر زیبایی گاهی زن است با حضور 6 داور برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داوری اولیه مسابقه عکاسی تئاتر زیبایی گاهی زن است با حضور 6 داور برگزار و مسابقه مردمی این عکاسی نیز پنجشنبه 28 آذر ماه برپا می شود.

در مرحله نخست داوری این مسابقه عکاسی تئاتر، هیات انتخاب و داوری متشکل از آیدین آغداشلو، گلاب آدینه، کامبیز درمبخش، محمود کلاری، محمد فرنود و سیف الله صمدیان که در این مرحله از داوری به این هیات پیوست از میان هفتصد عکس ارسال شده توسط 254 عکاس به دبیرخانه این مسابقه، 30 عکس از 26 عکاس برگزیده را برای نمایش در نمایشگاه عکاسی از تئاتر زیبایی گاهی زن است انتخاب کردند.

طبق فراخوان نخست عکاسی این نمایش 30 عکس برگزیده این تئاتر به زودی در گالری به نمایش گذاشته می شود و کتاب عکس برگزیده این مسابقه نیز همزمان با افتتاح این نمایشگاه منتشر و رونمایی می شود.

اسامی عکاسان برگزیده این مسابقه که آثارشان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می شود عبارتند از (بدون ترتیب): افرا شهباززاده (2 اثر)، امیررضا رضایی، بابک برین (2 اثر)، بابک کنعانی(2 اثر)، تینا دلنوازی، جمال میرزایی (2 اثر)، حمید هنجار، رضا جاویدی، روژین جاویدی، زهرا کیمیا، زهره ضیایی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوری مسابقه عکاسی تئاتر «زیبایی گاهی زن است» برگزار شد

داوری مسابقه عکاسی تئاتر «زیبایی گاهی زن است» برگزار شد